کتاب های کنکوریوم
نوشته شده توسط : نازنین نمازی

کتاب های کنکوریوم مهروماه

کنکوریوم ریاضی

کنکوریوم ریاضی مهروماه مجموعه ای است که می تواند در هر کنکور با هر شرایط و سطح برای شبیه سازی فضای کنکور مورد استفاده قرار گیرد. از ویژگیهای ویژه این محصول می توان به چاپ کتاب سوال ، جایگزینی سوال یا ایجاد تغییرات کوچک برای همسویی با سیستم جدید ، پاسخ رایگان در برنامه مهرباکس و برنامه کنکوریوم برای اسکن پاسخ نامه و دریافت کارنامه اشاره کرد.

 

طبیعتاً دانش آموزان کنکور ، یعنی پایه دوازدهم ریاضیات ، در ماه های آخر قبل از کنکور از این مجموعه استفاده می کنند. بهتر است حداقل دو روز بین این دو آزمون وقت بگذارید تا در هنگام تجزیه و تحلیل آزمون ، خستگی مفرط ایجاد نشود. همچنین یک کارت در مجموعه وجود دارد که در قسمت پشت آن کد ورودی باشگاه مهروماه وجود دارد. با استفاده از این کد می توانید از خدماتی مانند آزمون شبیه ساز و 8 سخنرانی خلاصه رایگان در سایت مهروماه استفاده کنید.

 

 

کنکوریوم تجربی

هيچ داوطلبي وجود ندارد كه نمي خواهد روزهاي آخر قبل از كنكور (حداقل يك ماه گذشته) خود را آزمايش كند و ببيند اگر سال گذشته در كنكورها شركت مي كرد به چه موفقيتي مي رسيد. چندین ناشر ، که با تغییر در سیستم آموزشی تعداد آنها افزایش یافته است ، در حال چاپ بروشورهای کنکور یا کتابهایی هستند که شامل آنها می شود. مهروماه در سال 1398 با تولید یک مجموعه زیبا و دلنشین با خلاقیت خود همه را مجذوب خود کرد و سوالات کنکور را در قالب کتابچه های کنکور (عمومی و اختصاصی جداگانه) با عنوان درس آزمایشی کنکوریوم منتشر کرد. در این مجموعه سوالات 5 سال گذشته کنکور سراسری داخل و خارج کشور از سال 1394 تا 1398 شامل 10 کنکور کامل.

 

می دانیم که کنکور 1398 اولین کنکور بود که توسط سیستم جدید انجام شد. بنابراین ، سوالات قبلی کنکور نیاز به تغییراتی داشت که با کتابهای درسی جدید همخوانی داشته باشد. همه این تغییرات در جلد دوم مجموعه رشته های آزمایشی کنکوریوم ، یعنی در پاسخ ها و کنار هر سوال ذکر شده است. عباراتی مانند تغییر جزئی ، شبیه سازی و تغییر در صورت سوال برای آگاهی خواننده از میزان تغییر استفاده می شود. این کتابچه ها از نظر چیدمان ، تایپوگرافی ، محل محاسبات و و کاملاً شبیه کتابچه های کنکور سراسری هستند و فضای شرکت در یک کنکور واقعی را برای خواننده شبیه سازی می کنند.

 

 

کنکوریوم عمومی

کنکوریوم مهروماه خالق این مدل چاپ کتاب های کنکور سراسری است که بیشترین شباهت را به مدل واقعی شما دارد. برای اولین بار برای کنکور مهروماه 1398 ، کنکوریوم رشته ریاضیات را در قالب مجموعه ای از بروشورهای کنکورهای مشابه و پاسخ تشریحی آنها را در جلد دوم ارائه داد. برای کنکور 1399 ، مهروماه همین مجموعه را با تغییرات جزئی منتشر کرد.

 

در این مجموعه 10 آزمون ورودی سراسری از سال 1394 تا 1398 در داخل و خارج از کشور تدوین شده و سوالات سیستم قدیمی کنکور با سوالات آنلاین با سیستم جدید جایگزین شده است. همچنین 10 پاسخ نامه مشابه کنکور در یک پاکت مهر و موم شده است. پاسخ تشریحی سوالات نیز در جلد دوم است. البته می توان از این پاسخ به صورت رایگان در برنامه های بوک نیز استفاده کرد.

 

کنکوریوم انسانی

کنکوریوم انسانی مهروماه را می توان شبیه ترین مجموعه به کتابچه های کنکور سراسری دانست. طرح و کلیه ابعاد کتابچه ها مشابه کنکور واقعی است و برای حفظ این شباهت به صورت سیاه و سفید چاپ شده است. البته جلد دوم که شامل پاسخ های تشریحی است ، شامل دو رنگ سیاه و سبز است. پاسخ نامه دو ستونی کمی جمع و جور است ، خصوصاً اینکه منبع پاسخ کمی کم است

 

مشاهده سایر کتاب های کمک درسی در بانک کتاب





:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: